شیر فلکه کشویی برنجی

شیر فلکه کشویی سنگین از برند های مختلف

از {{model.count}}
  • شیرآلات برنجی
  • 121,500 تومان
    محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
    برند
    برند را انتخاب کنید.
    سایز
    سایز را انتخاب کنید.
    تعداد
    نوع
    • {{value}}
    مقایسه
    کمی صبر کنید...

    توضیحات اجمالی

    شرکت کیتز(KITS)، شرکت سیم ایتالیا(CIM)، شرکت سام، شرکت امین شیر، شرکت سامین و شرکت کیز ایران از تولید کنندگان شیر کشویی برنجی هستند که آبتین استخر با آنها همکاری میکند. شیرآلات از پرمصرف ترین اقلام مورد استفاده در موتورخانه ها می باشند و وظایفی از جمله قطع و وصل جریان ، تنظیم جریان و … دارند. شیرآلات با توجه به جنس بدنه ، نوع اتصال و کاربری به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند. با استفاده درست و به جا از شیرآلات میتوان عمر سیستم پایپینگ و موتورخانه خود را بالا برد، در صورت استفاده نادرست و نابجا از شیرآلات نمیتوان بهره وری لازم را از این اقلام برد.

    شیر کشویی برنجی معمولا برای قطع و وصل جریان استفاده می شود، همچنین می تواند به عنوان کنترل کننده جریان به کار رود.

    استاندارد شیر فلکه کشویی برنجی تولید داخل مطابق استاندارد ملی شیرآلات ساختمان یعنی ISIRI 3664 و استاندارد دنده های آن مطابق استاندارد اتصالات دنده ای فشار قوی EN ISO 228 است.

    شیر فلکه کشویی برنجی برای قطع و وصل جریان استفاده می شود و اصطلاحاً به آن ها شیرآلات ON/OFF می گویند. شیرفلکه کشویی برنجی برند سیم ایتالیا در دو نوع سبک و سنگین از سایز های 1/4 اینچ تا 6 اینچ و بقیه برند ها ساده از سایزهای 1/2 اینچ الی 3 اینچ موجود است.

    دیدگاه خود را بنویسید

    • {{value}}
    این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
    دیدگاه خود را بنویسید.
    کمی صبر کنید...